INTERSPORT ČR, s.r.o.
Conditions d’achèvement
INTERSPORT ČR, S.R.O.
Obchodní řetězce INTERSPORT v ČR
IČO: 25670816
obchodní firma: Intersport ČR s.r.o.
právní forma: Společnost s ručením omezeným
sídlo: Na Strži 1702/65, 14062 Praha 4
datum zápisu do obchodního rejstříku: 29. 5. 1998
Předmět podnikání
Opravy a údržba potřeb pro domácnost a sportovních potřeb, pronájem a půjčování věcí movitých, koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej (s výjimkou zboží vyloučeného zák.č.455/91 Sb. o živnostenském podnikání ve znění pozdějších předpisů a jeho přílohami), reklamní a propagační činnost, poradenská činnost v oblasti obchodu, realitní kancelář.
Ostatní skutečnosti
Na společnost SPORT CENTRUM DRAPA s.r.o. jako nástupnickou společnost přešlo v důsledku fúze sloučením obchodní jmění zanikající společnosti DRAPA SPORT CZECH s.r.o. se sídlem Praha 8, Kobylisy, Zdibská 229/2, PSČ 18200, IČ: 26864975, a Intersport ČR spol. s r.o. se sídlem České Budějovice, Hroznová 470/13, PSČ 370 01, IČ: 270 99 270.
Základní kapitál: 100 000,- Kč
Statutární orgán:
Jméno: Ing. Vít Podešva, bydliště: Sladkovičova 1269/3, 14000 Praha 4
Funkce: jednatel od 19. 10. 2007
Jméno: Gabriele Fenninger , bydliště: Krenglbach, Nadernberg 18, 4631, Rakouská republika
Funkce: jednatel od 14. 10. 2008
Jménem společnosti jednají dva jednatelé společně.
Společníci s vkladem:
obchodní firma: INTERSPORT AUSTRIA Gesellschaft m.b.H.
sídlo: Flugplatzstrasse 10, 04600 Wels, Rakouská republika
vklad: 80 000 Kč
splaceno: 100%
obchodní podíl: 80%
obchodní firma: INTERSPORT Österreich e.Gen.
sídlo: Flugplatzstraße 10, 04600 Wels, Rakouská republika
vklad: 20 000 Kč
obchodní podíl: 20%
zápis: 29. května 1998
INTERSPORT ČR s.r.o. je dceřinou organizací společnosti INTERSPORT ÖSTERREICH reg. Gen.m.b.H., která je zároveň poskytovatelem licence v České a Slovenské republice.
Intersport je největším prodejcem sportovního oblečení a vybavení na světě. Společnost je zastoupena ve více než 30 zemích světa, např.:
Německo
Rakousko
Itálie
Kanada
Spojené Království
Francie
Švýcarsko
Holandsko
Polsko
Norsko
Rusko
Severní Korea
Španělsko
Slovensko
Arabské emiráty
Řecko
Finsko a další a nakoupit můžete ve více než 5 000 obchodech.
V České republice má Intersport 32 obchodů s celkovou prodejní plochou 36 400 m2. Prodejní doba je většinou od 9,00 hod. nebo od 10,00 hod. do 21,00 hodin.
INTERSPORT Brno, Nám. Svobody 12
INTERSPORT Brno Olympia, Olympia Centrum Brno, U Dálnice 777
INTERSPORT Česká Lípa, Erbenova 2906
INTERSPORT České Budějovice, OC Globus, České vrbné 2327
INTERSPORT Čestlice, Spektrum Průhonice, Obchodní 113
INTERSPORT Cheb, Májová 31
INTERSPORT Chomutov, Bezručova 4218
INTERSPORT Hradec Králové, OC Futurum, Brněnská 1825/23a
INTERSPORT Jilemnice, Dolení 54
INTERSPORT Kladno, tř. T. G. Masaryka 290
INTERSPORT Klatovy, Nákupní centrum Škodovka, Domažlická ul. 888
INTERSPORT Kolín, OC Futurum, Rorejcova
INTERSPORT Liberec, Nisa Center, České mládeže 456
INTERSPORT Liberec-Růžodol, Nákupní centrum Géčko, Ostašovská 599
INTERSPORT Louny, Pražská 110
INTERSPORT Mladá Boleslav, Nákupní centrum Bondy, Třída V. Klementa 1495
INTERSPORT Most, CENTRAL MOST, Radniční
INTERSPORT Nový Jičín, Masarykovo náměstí 4/5
INTERSPORT Ostrava, OC Futurum, Novinářská 3178/6a
INTERSPORT Pardubice, Palác Pardubice, Masarykovo nám.
INTERSPORT Plzeň, Olympia Plzeň B, Shopping Center II, Písecká 1093/6
INTERSPORT MEGASTORE Praha Myslbek, Galerie Myslbek, Na Přikopě 19
INTERSPORT Praha Palác Flóra, OC Palác Flóra, Vinohradská 149
INTERSPORT Praha Butovice, Galerie Butovice, Radlická 117
INTERSPORT Praha Šestka, OC Šestka, Fajtova 1090/1
INTERSPORT Praha Letňany, OC Letňany, Veselská 663
INTERSPORT Rožnov, Nádražní 32
INTERSPORT Tábor, Soběslavská 3061
INTERSPORT Trutnov, Horská 883
INTERSPORT Uherský Brod, Nerudova 251
INTERSPORT Zlín Zlaté Jablko, OC Zlaté Jablko, náměstí Míru 174
INTERSPORT Zlín–Malenovice, OC Centro Zlín, 3. května 1170
Tento prodejce obchoduje se zhruba 400 značkami, např.:
Adidas, Atomic, BabolaT, Briko, Burton, Capricio, CCM, Champion, Columbia, Crazy Creek, Cytec, Energetics, Etirel, Firefly, Fischer, Genesis, GT, Head, Jack Wolfskin, Lowa, Mares, McKinley, Merrell, Nike, Puma, Odlo, Online, Oneill, ProTouch, Reebok, Rollerblade, Rossignol, Salewa, Salomon, Scott, Shimano, Speedo, Tecno-pro, Uvex, …
Celkový roční obrat společnosti je 1,2 mld CZK.
Rozvoj obchodu společnosti Intersport
Stav k 31. 12. Počet prodejen Plocha (m2)
2004 11 12,500
2005 15 15,300
2006 22 22,000
2007 27 28,700
2008 33 38,400
Společnost Intersport je světovou jedničkou v oblasti obchodování se sportovními potřebami. Tato společnost představuje nejdynamičtější, nejznámější a nejziskovější prodejní značku na světě. Intersport se tak stává stále častější volbou pro všechny fanoušky sportu, a to díky svým špičkově vybaveným obchodům, jejich příhodnému umístění ve velkých nákupních centrech, dostupnosti skvělých značek, profesionálnímu poradenství a vysoké kvalitě značky Intersport. Značka Intersport v sobě spojuje autoritu odborníků, kompletní škálu sportů, autentičnost sportu a záruku té nejlepší ceny a kvality. V Intersportu klademe velký důraz na spokojenost zákazníka. Máme tedy zákaznický servis v rámci sportovního zboží na unikátní úrovni a s naší pomocí zákazníkům také International a Support Programme. S podporou našich závazků napomůžeme zákazníkům s nefunkčním nebo vadným výrobkem v celé naší síti prodejců a zemí, bez ohledu na to, kde nakoupili výrobek původně. Cílem je poskytnout zákazníkům profesionální radu, odborné znalosti, nabídnout jim ty nejlepší hodnoty a kvalifikovanost prostřednictvím profesionálních služeb a prvotřídních výrobků. Nabízené služby – servis (cyklo, inline, tenis a squash, lyže, snowboardy a běžky), Analýza (3D analýza chodidel, nášlapová analýza chodidel,analýza posedu na kole), poskytování záruk, Zákaznická karta, Intersport Rent.
Společnost Intersport se pyšní vlastní značkou a špičkovými výrobky, které nabízí po celém světě. Spolupracuje s výrobci světově proslulých značek a prostřednictvím rozsáhlých kampaní sloužících k propagaci nejnovějších výrobků těmi nejlepšími sportovci komunikuje s miliony lidí. Aktivity společnosti Intersport sahají od Kanady po Turecko, od Finska po Spojené arabské emiráty, své pobočky má ve 35 zemích, kde se nachází více než 5050 obchodů a představuje tak největší a nejúspěšnější organizaci v oblasti prodeje sportovního zboží na světě. Skupina společnosti Intersport dosáhla ve fiskálním roce 2007/2008 po celém světě maloobchodního obratu ve výši 8,54 miliard EUR (v roce 2006 to bylo 8,37 miliard EUR). Intersport Rakousko má v současné době 140 partnerů, kteří působí celkem na 318 místech v Rakousku, České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Tento řetězec nabízí pracovní příležitost pro 5500 lidí a svou politikou růstu představuje v jednotlivých regionech důležitý hospodářský faktor. Obrat obchodníků společnosti Intersport dosáhl v obchodním roce 2007/2008 celkové hodnoty 595 milionů EUR (v roce 2006/2007 to bylo 527 milionů EUR). Společnost Intersport Rakousko je díky 36 procentnímu podílu na trhu v oblasti obchodu se sportovním zbožím nesporně jedničkou na trhu – a to již více než 45 let. Společnost Intersport si dala za cíl udržet si během následujících let svou vedoucí pozici na trhu v Rakousku a na Slovensku, dále pak dosáhnout stejných výsledků také v České republice a v Maďarsku.
Intersport zaznamenal na českém trhu téměř pětinový nárůst obratu. Tento největší světový prodejce sportovních potřeb v České republice se v roce 2008 výrazně přiblížil svým strategickým plánům a učinil významné kroky, které posílily jeho pozici na českém trhu.
„Současné postavení na trhu v České republice plně koresponduje s našimi strategickými plány. Za loňský fiskální rok (září 2007/srpen 2008) jsme dosáhli obratu více než 1 miliardy Kč, což představuje nárůst o téměř 20 procent oproti předcházejícímu období,“ uvedl Vít Podešva, jednatel společnosti Intersport ČR, s.r.o.
„Český trh je pro nás velice zajímavý. Ukázalo se, že jsme správně vyhodnotili jeho potenciál
a že čeští spotřebitelé jsou ochotni ocenit kvalitu a více investovat do kvalitního sportovního oblečení a vybavení,“ dodala Gabriele Fenninger, CEO společnosti Intersport Rakousko. Dále uvedla: „V segmentu prodeje sportovního zboží se zatím neprojevila světová hospodářská stagnace. Je však příliš brzo hodnotit vliv finanční situace z dlouhodobého hlediska. Ukazuje se, že tato skutečnost zasáhne spíše neznačkové malé prodejny než významné značky v oblasti sportovního oblečení a vybavení. Významným faktorem, který ovlivňuje vývoj prodejů, je například charakter zimního počasí v posledních letech.“
Společnost Intersport v České republice představuje unikátní maloobchodní síť reprezentovanou jak vlastními prodejnami, tak prodejnami, které se sítí spolupracují na základě franšízového partnerství. „Franšízový koncept je prověřený systém v Rakousku a jeho možnost uplatnění vidíme i na českém trhu. V rámci tohoto pojetí maloobchodní sítě profitují zákazníci ze zkušeností jednotlivých prodejců, kteří dobře znají lokální podmínky, ale také z podpory přicházející z centrály v Rakousku, ať již ve formě společných nákupů a služeb nebo odborného poradenství a školení,“ řekla Gabriele Fenninger, CEO společnosti Intersport Rakousko.
„Na českém trhu je plánovaná výstavba pěti nových vlastních prodejen, ale příležitost mohou
využít i partneři spolupracující na bázi franšízy. Společnost Intersport neustále hledá nové obchodní franšízové partnery. Podnikatelé působící v oblasti sportu tak mohou za podpory osvědčených konceptů výhradního práva společnosti Intersport realizovat vlastní obchody se sportovními potřebami,“ sdělil Vít Podešva, jednatel společnosti Intersport ČR, s.r.o. Do středoevropské skupiny spadá kromě Rakouska také Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Celkem skupinu reprezentuje 318 obchodů ve čtyřech zemích, s celkovou prodejní plochou 262 600 m2.
Intersport je největší a nejúspěšnější obchodní sportovní organizace na světě. A to již více než 40 let! Obchodníci v této společnosti jsou samostatní podnikatelé, kteří znají svůj regionální trh nejlépe a jsou na něm optimálně integrovaní. Systém franšízu přenechává partnerům dostatečnou volnost a velkou míru individuality. Individuální přístup partnerů byl odjakživa receptem úspěchu této firmy.
Všechny INTERSPORT-obchody jsou zaměřené na požadavky jednotlivé oblasti a proto se odlišují podle regionálního trhu co se týče velikosti a sortimentu. Pro vývoj trhu v České Republice je zodpovědný Intersport Rakousko.
Partneři profitují z rozsáhlých služeb jako je např. profesionální analýza prodejního místa, podpora při plánování a zařizování obchodu, společný marketing a osvědčené provozní koncepty až po řešení IT, hospodářství zboží a řešení pokladen. Sortiment zahrnuje světové a exkluzivní značky, které zaručují optimální poměr cena/výkon.
INTERSPORT - sponzor z nejzajímavějších mezinárodních sportovních událostí
Společnost Intersport je významným partnerem mnoha sportovních událostí světového formátu. Podporovala tak velké projekty, jakými bylo EURO UEFA 2008, kde byla oficiálním prodejcem licencovaných produktů a působila i v rámci Olympijských her 2008 v Pekingu.
Intersport podpořil také jednu z nejvýznamnějších sportovních událostí, a to Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci. Intersport je jedním z pěti oficiálních sponzorů mistrovství a navíc během této akce bude jediným oficiálním prodejcem sportovního zboží určeného pro tento sportovní podnik.
INTERSPORT, přední světová maloobchodní značka je hrdá, že byla sponzorem nejzajímavějších mezinárodních sportovních akcí v minulých letech a bude sponzorovat některé z největších připravovaných akcích v nadcházejících obdobích.
Zaměstnanci
Pracovní tým se skládá z 320 kolegů, kteří spolupracují na úspěchu největšího prodejce sportovního zboží v České republice a také výrazně spoluurčují naši budoucnost. Stále hledáme nové kolegy do různých oblastí, jak pro naše filiálky, tak i pro centrálu v Praze, díky kterým můžeme dále rozvíjet naši společnost.
Nabízíme našim spolupracovníkům atraktivní a moderní obor. Sport pro nás neznamená jen obživu, je pro nás více životním stylem. Společný zájem o sport nám pomáhá zvládat rámcové podmínky, povzbuzovat kolegy a jejich potenciál plně rozvíjet.
Jako společnost můžeme být úspěšní jen tehdy, pokud budeme mít motivované a výkonné spolupracovníky. Základem pro to je stálé vzdělávání.
Naše motto: "Nejlépe vyškolení spolupracovníci jsou základem úspěchu naší společnosti." Ze správného obchodního ducha a optimální odborné kompetence ve všech oblastech profitují naši zákazníci.
INTERSPORT - splnit přání vytvořit si vlastní sportovní obchod
Při zadávání mezinárodních výrobních zakázek, se nedíváme jen na kvalitu, ale také na sociální a pracovní standardy. To je obzvláště důležité s ohledem na výrobní závody v rozvojových a zemích třetího světa.
Závazné kodexy chování písemně zavazuje dodavatele dodržovat určité sociální a pracovní standardy s ILO (Mezinárodní organizace práce) a další mezinárodní úmluvy (OSN ,..). Intersport rozšířila své interní audity, nezávislé monitorovací systémy a nezávislé mezinárodní certifikované auditory. Jejich cílem je ověřit, že tyto předpisy budou správně dodržovat, chtějí-li plnit svou společenskou odpovědnost optimálním způsobem. INTERSPORT se stal členem FTA (zahraniční obchod sdružení) a jejich obchodní sociální shodě iniciativy (BSCI).
Cílem společnosti je zavést a sledovat uznávané sociální standardy ve všech našich dodavatelských firmách působících v rizikových zemích. Tato iniciativa je doprovázena státními a nestátními partnery, a tím zaručuje nezávislost auditů.
Seznam použité literatury
www.intersport.cz
www.intersport.com
www.justice.cz
Obchodní řetězce INTERSPORT v ČR
IČO: 25670816
obchodní firma: Intersport ČR s.r.o.
právní forma: Společnost s ručením omezeným
sídlo: Na Strži 1702/65, 14062 Praha 4
datum zápisu do obchodního rejstříku: 29. 5. 1998
Předmět podnikání
Opravy a údržba potřeb pro domácnost a sportovních potřeb, pronájem a půjčování věcí movitých, koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej (s výjimkou zboží vyloučeného zák.č.455/91 Sb. o živnostenském podnikání ve znění pozdějších předpisů a jeho přílohami), reklamní a propagační činnost, poradenská činnost v oblasti obchodu, realitní kancelář.
Ostatní skutečnosti
Na společnost SPORT CENTRUM DRAPA s.r.o. jako nástupnickou společnost přešlo v důsledku fúze sloučením obchodní jmění zanikající společnosti DRAPA SPORT CZECH s.r.o. se sídlem Praha 8, Kobylisy, Zdibská 229/2, PSČ 18200, IČ: 26864975, a Intersport ČR spol. s r.o. se sídlem České Budějovice, Hroznová 470/13, PSČ 370 01, IČ: 270 99 270.
Základní kapitál: 100 000,- Kč
Statutární orgán:
Jméno: Ing. Vít Podešva, bydliště: Sladkovičova 1269/3, 14000 Praha 4
Funkce: jednatel od 19. 10. 2007
Jméno: Gabriele Fenninger , bydliště: Krenglbach, Nadernberg 18, 4631, Rakouská republika
Funkce: jednatel od 14. 10. 2008
Jménem společnosti jednají dva jednatelé společně.
Společníci s vkladem:
obchodní firma: INTERSPORT AUSTRIA Gesellschaft m.b.H.
sídlo: Flugplatzstrasse 10, 04600 Wels, Rakouská republika
vklad: 80 000 Kč
splaceno: 100%
obchodní podíl: 80%
obchodní firma: INTERSPORT Österreich e.Gen.
sídlo: Flugplatzstraße 10, 04600 Wels, Rakouská republika
vklad: 20 000 Kč
obchodní podíl: 20%
zápis: 29. května 1998
INTERSPORT ČR s.r.o. je dceřinou organizací společnosti INTERSPORT ÖSTERREICH reg. Gen.m.b.H., která je zároveň poskytovatelem licence v České a Slovenské republice.
Intersport je největším prodejcem sportovního oblečení a vybavení na světě. Společnost je zastoupena ve více než 30 zemích světa, např.:
Německo
Rakousko
Itálie
Kanada
Spojené Království
Francie
Švýcarsko
Holandsko
Polsko
Norsko
Rusko
Severní Korea
Španělsko
Slovensko
Arabské emiráty
Řecko
Finsko a další a nakoupit můžete ve více než 5 000 obchodech.
V České republice má Intersport 32 obchodů s celkovou prodejní plochou 36 400 m2. Prodejní doba je většinou od 9,00 hod. nebo od 10,00 hod. do 21,00 hodin.
INTERSPORT Brno, Nám. Svobody 12
INTERSPORT Brno Olympia, Olympia Centrum Brno, U Dálnice 777
INTERSPORT Česká Lípa, Erbenova 2906
INTERSPORT České Budějovice, OC Globus, České vrbné 2327
INTERSPORT Čestlice, Spektrum Průhonice, Obchodní 113
INTERSPORT Cheb, Májová 31
INTERSPORT Chomutov, Bezručova 4218
INTERSPORT Hradec Králové, OC Futurum, Brněnská 1825/23a
INTERSPORT Jilemnice, Dolení 54
INTERSPORT Kladno, tř. T. G. Masaryka 290
INTERSPORT Klatovy, Nákupní centrum Škodovka, Domažlická ul. 888
INTERSPORT Kolín, OC Futurum, Rorejcova
INTERSPORT Liberec, Nisa Center, České mládeže 456
INTERSPORT Liberec-Růžodol, Nákupní centrum Géčko, Ostašovská 599
INTERSPORT Louny, Pražská 110
INTERSPORT Mladá Boleslav, Nákupní centrum Bondy, Třída V. Klementa 1495
INTERSPORT Most, CENTRAL MOST, Radniční
INTERSPORT Nový Jičín, Masarykovo náměstí 4/5
INTERSPORT Ostrava, OC Futurum, Novinářská 3178/6a
INTERSPORT Pardubice, Palác Pardubice, Masarykovo nám.
INTERSPORT Plzeň, Olympia Plzeň B, Shopping Center II, Písecká 1093/6
INTERSPORT MEGASTORE Praha Myslbek, Galerie Myslbek, Na Přikopě 19
INTERSPORT Praha Palác Flóra, OC Palác Flóra, Vinohradská 149
INTERSPORT Praha Butovice, Galerie Butovice, Radlická 117
INTERSPORT Praha Šestka, OC Šestka, Fajtova 1090/1
INTERSPORT Praha Letňany, OC Letňany, Veselská 663
INTERSPORT Rožnov, Nádražní 32
INTERSPORT Tábor, Soběslavská 3061
INTERSPORT Trutnov, Horská 883
INTERSPORT Uherský Brod, Nerudova 251
INTERSPORT Zlín Zlaté Jablko, OC Zlaté Jablko, náměstí Míru 174
INTERSPORT Zlín–Malenovice, OC Centro Zlín, 3. května 1170
Tento prodejce obchoduje se zhruba 400 značkami, např.:
Adidas, Atomic, BabolaT, Briko, Burton, Capricio, CCM, Champion, Columbia, Crazy Creek, Cytec, Energetics, Etirel, Firefly, Fischer, Genesis, GT, Head, Jack Wolfskin, Lowa, Mares, McKinley, Merrell, Nike, Puma, Odlo, Online, Oneill, ProTouch, Reebok, Rollerblade, Rossignol, Salewa, Salomon, Scott, Shimano, Speedo, Tecno-pro, Uvex, …
Celkový roční obrat společnosti je 1,2 mld CZK.
Rozvoj obchodu společnosti Intersport
Stav k 31. 12. Počet prodejen Plocha (m2)
2004 11 12,500
2005 15 15,300
2006 22 22,000
2007 27 28,700
2008 33 38,400
Společnost Intersport je světovou jedničkou v oblasti obchodování se sportovními potřebami. Tato společnost představuje nejdynamičtější, nejznámější a nejziskovější prodejní značku na světě. Intersport se tak stává stále častější volbou pro všechny fanoušky sportu, a to díky svým špičkově vybaveným obchodům, jejich příhodnému umístění ve velkých nákupních centrech, dostupnosti skvělých značek, profesionálnímu poradenství a vysoké kvalitě značky Intersport. Značka Intersport v sobě spojuje autoritu odborníků, kompletní škálu sportů, autentičnost sportu a záruku té nejlepší ceny a kvality. V Intersportu klademe velký důraz na spokojenost zákazníka. Máme tedy zákaznický servis v rámci sportovního zboží na unikátní úrovni a s naší pomocí zákazníkům také International a Support Programme. S podporou našich závazků napomůžeme zákazníkům s nefunkčním nebo vadným výrobkem v celé naší síti prodejců a zemí, bez ohledu na to, kde nakoupili výrobek původně. Cílem je poskytnout zákazníkům profesionální radu, odborné znalosti, nabídnout jim ty nejlepší hodnoty a kvalifikovanost prostřednictvím profesionálních služeb a prvotřídních výrobků. Nabízené služby – servis (cyklo, inline, tenis a squash, lyže, snowboardy a běžky), Analýza (3D analýza chodidel, nášlapová analýza chodidel,analýza posedu na kole), poskytování záruk, Zákaznická karta, Intersport Rent.
Společnost Intersport se pyšní vlastní značkou a špičkovými výrobky, které nabízí po celém světě. Spolupracuje s výrobci světově proslulých značek a prostřednictvím rozsáhlých kampaní sloužících k propagaci nejnovějších výrobků těmi nejlepšími sportovci komunikuje s miliony lidí. Aktivity společnosti Intersport sahají od Kanady po Turecko, od Finska po Spojené arabské emiráty, své pobočky má ve 35 zemích, kde se nachází více než 5050 obchodů a představuje tak největší a nejúspěšnější organizaci v oblasti prodeje sportovního zboží na světě. Skupina společnosti Intersport dosáhla ve fiskálním roce 2007/2008 po celém světě maloobchodního obratu ve výši 8,54 miliard EUR (v roce 2006 to bylo 8,37 miliard EUR). Intersport Rakousko má v současné době 140 partnerů, kteří působí celkem na 318 místech v Rakousku, České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Tento řetězec nabízí pracovní příležitost pro 5500 lidí a svou politikou růstu představuje v jednotlivých regionech důležitý hospodářský faktor. Obrat obchodníků společnosti Intersport dosáhl v obchodním roce 2007/2008 celkové hodnoty 595 milionů EUR (v roce 2006/2007 to bylo 527 milionů EUR). Společnost Intersport Rakousko je díky 36 procentnímu podílu na trhu v oblasti obchodu se sportovním zbožím nesporně jedničkou na trhu – a to již více než 45 let. Společnost Intersport si dala za cíl udržet si během následujících let svou vedoucí pozici na trhu v Rakousku a na Slovensku, dále pak dosáhnout stejných výsledků také v České republice a v Maďarsku.
Intersport zaznamenal na českém trhu téměř pětinový nárůst obratu. Tento největší světový prodejce sportovních potřeb v České republice se v roce 2008 výrazně přiblížil svým strategickým plánům a učinil významné kroky, které posílily jeho pozici na českém trhu.
„Současné postavení na trhu v České republice plně koresponduje s našimi strategickými plány. Za loňský fiskální rok (září 2007/srpen 2008) jsme dosáhli obratu více než 1 miliardy Kč, což představuje nárůst o téměř 20 procent oproti předcházejícímu období,“ uvedl Vít Podešva, jednatel společnosti Intersport ČR, s.r.o.
„Český trh je pro nás velice zajímavý. Ukázalo se, že jsme správně vyhodnotili jeho potenciál
a že čeští spotřebitelé jsou ochotni ocenit kvalitu a více investovat do kvalitního sportovního oblečení a vybavení,“ dodala Gabriele Fenninger, CEO společnosti Intersport Rakousko. Dále uvedla: „V segmentu prodeje sportovního zboží se zatím neprojevila světová hospodářská stagnace. Je však příliš brzo hodnotit vliv finanční situace z dlouhodobého hlediska. Ukazuje se, že tato skutečnost zasáhne spíše neznačkové malé prodejny než významné značky v oblasti sportovního oblečení a vybavení. Významným faktorem, který ovlivňuje vývoj prodejů, je například charakter zimního počasí v posledních letech.“
Společnost Intersport v České republice představuje unikátní maloobchodní síť reprezentovanou jak vlastními prodejnami, tak prodejnami, které se sítí spolupracují na základě franšízového partnerství. „Franšízový koncept je prověřený systém v Rakousku a jeho možnost uplatnění vidíme i na českém trhu. V rámci tohoto pojetí maloobchodní sítě profitují zákazníci ze zkušeností jednotlivých prodejců, kteří dobře znají lokální podmínky, ale také z podpory přicházející z centrály v Rakousku, ať již ve formě společných nákupů a služeb nebo odborného poradenství a školení,“ řekla Gabriele Fenninger, CEO společnosti Intersport Rakousko.
„Na českém trhu je plánovaná výstavba pěti nových vlastních prodejen, ale příležitost mohou
využít i partneři spolupracující na bázi franšízy. Společnost Intersport neustále hledá nové obchodní franšízové partnery. Podnikatelé působící v oblasti sportu tak mohou za podpory osvědčených konceptů výhradního práva společnosti Intersport realizovat vlastní obchody se sportovními potřebami,“ sdělil Vít Podešva, jednatel společnosti Intersport ČR, s.r.o. Do středoevropské skupiny spadá kromě Rakouska také Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Celkem skupinu reprezentuje 318 obchodů ve čtyřech zemích, s celkovou prodejní plochou 262 600 m2.
Intersport je největší a nejúspěšnější obchodní sportovní organizace na světě. A to již více než 40 let! Obchodníci v této společnosti jsou samostatní podnikatelé, kteří znají svůj regionální trh nejlépe a jsou na něm optimálně integrovaní. Systém franšízu přenechává partnerům dostatečnou volnost a velkou míru individuality. Individuální přístup partnerů byl odjakživa receptem úspěchu této firmy.
Všechny INTERSPORT-obchody jsou zaměřené na požadavky jednotlivé oblasti a proto se odlišují podle regionálního trhu co se týče velikosti a sortimentu. Pro vývoj trhu v České Republice je zodpovědný Intersport Rakousko.
Partneři profitují z rozsáhlých služeb jako je např. profesionální analýza prodejního místa, podpora při plánování a zařizování obchodu, společný marketing a osvědčené provozní koncepty až po řešení IT, hospodářství zboží a řešení pokladen. Sortiment zahrnuje světové a exkluzivní značky, které zaručují optimální poměr cena/výkon.
INTERSPORT - sponzor z nejzajímavějších mezinárodních sportovních událostí
Společnost Intersport je významným partnerem mnoha sportovních událostí světového formátu. Podporovala tak velké projekty, jakými bylo EURO UEFA 2008, kde byla oficiálním prodejcem licencovaných produktů a působila i v rámci Olympijských her 2008 v Pekingu.
Intersport podpořil také jednu z nejvýznamnějších sportovních událostí, a to Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci. Intersport je jedním z pěti oficiálních sponzorů mistrovství a navíc během této akce bude jediným oficiálním prodejcem sportovního zboží určeného pro tento sportovní podnik.
INTERSPORT, přední světová maloobchodní značka je hrdá, že byla sponzorem nejzajímavějších mezinárodních sportovních akcí v minulých letech a bude sponzorovat některé z největších připravovaných akcích v nadcházejících obdobích.
Zaměstnanci
Pracovní tým se skládá z 320 kolegů, kteří spolupracují na úspěchu největšího prodejce sportovního zboží v České republice a také výrazně spoluurčují naši budoucnost. Stále hledáme nové kolegy do různých oblastí, jak pro naše filiálky, tak i pro centrálu v Praze, díky kterým můžeme dále rozvíjet naši společnost.
Nabízíme našim spolupracovníkům atraktivní a moderní obor. Sport pro nás neznamená jen obživu, je pro nás více životním stylem. Společný zájem o sport nám pomáhá zvládat rámcové podmínky, povzbuzovat kolegy a jejich potenciál plně rozvíjet.
Jako společnost můžeme být úspěšní jen tehdy, pokud budeme mít motivované a výkonné spolupracovníky. Základem pro to je stálé vzdělávání.
Naše motto: "Nejlépe vyškolení spolupracovníci jsou základem úspěchu naší společnosti." Ze správného obchodního ducha a optimální odborné kompetence ve všech oblastech profitují naši zákazníci.
INTERSPORT - splnit přání vytvořit si vlastní sportovní obchod
Při zadávání mezinárodních výrobních zakázek, se nedíváme jen na kvalitu, ale také na sociální a pracovní standardy. To je obzvláště důležité s ohledem na výrobní závody v rozvojových a zemích třetího světa.
Závazné kodexy chování písemně zavazuje dodavatele dodržovat určité sociální a pracovní standardy s ILO (Mezinárodní organizace práce) a další mezinárodní úmluvy (OSN ,..). Intersport rozšířila své interní audity, nezávislé monitorovací systémy a nezávislé mezinárodní certifikované auditory. Jejich cílem je ověřit, že tyto předpisy budou správně dodržovat, chtějí-li plnit svou společenskou odpovědnost optimálním způsobem. INTERSPORT se stal členem FTA (zahraniční obchod sdružení) a jejich obchodní sociální shodě iniciativy (BSCI).
Cílem společnosti je zavést a sledovat uznávané sociální standardy ve všech našich dodavatelských firmách působících v rizikových zemích. Tato iniciativa je doprovázena státními a nestátními partnery, a tím zaručuje nezávislost auditů.
Seznam použité literatury
www.intersport.cz
www.intersport.com
www.justice.cz
Modifié le: lundi 27 janvier 2014, 11:57