Bach Duong a.s.
Requisitos de finalización
BACH DUONG A.S.
1. Zápis v obchodním rejstříku
1.1 Název řetězce a jeho právní forma
Název firmy: Bach Duong a.s.
1.2 Sídlo řetězce
17/05/30 Ciputra - Hà Nội.- Viet Nam
1.3 Vlastník řetězce
Prezidentka společnosti je Kelly Bui.( BUI MINH TRANG )
1.4 Předmět činnosti ve vztahu k obchodu
Hlavním cílem firmy je vyrábět kvalitní výrobky pro spotřebitele za přijatelné ceny.
2. Strategie obchodního řetězce
2.1 Historie řetězce
Akciová společnost Bach Duong byla založená v roce 2004. Prezidentem společnosti je návrhářka Kelly Bui se značkou „Kelly Bui“. Kelly Bui je mladá a nově vstupující návrhářka na trh vietnamské módy. Za sedm let vývoje si Kelly Bui vytvořila vlastní místo na trhu módy ve Vietnamu. Svojí fantazií a tvorbou se její obchody staly velmi často navštěvovaným místem mladých dívek. Společnost navrhuje a prodává oblečení pro kancelářskou profesi, společenské oblečení, plesové šaty, oblečení pro volný čas atd.
Hlavní produkty firmy jsou pletené oděvy.¨ Výrobky jsou určené pro tuzemský trh a v poslední době jsou také v exportovány do jiných zemí např. Japonsko, Rusko, Korea,…
2.2 Vize a mise řetězce
Zlepšení předpisy vztahující se k systému distribučních kanálů v celé země.
rozšíření prodeje v neznámých oblastech
Zesilování marketingových aktivit, účast do výstav a veletrhů, a semináře.
Zaměřit více na ASEAN
Pokračování ve expandování na Japonských trhu
2.3 Obchodní značky řetězce
„Kelly Bui“
2.4 ISO
V březnu roku 2004 firmě byla udělena certifikát ISO 9002 od společnost z Singaporu a QUACERT.
2.5 Hodnota značky
odlišnost jednoho produktu od druhého (také odlišnost toho typu, že zákazník se přiklání spíše ke značkovému zboží)
nižší cenovou citlivost zákazníků
věrnost značce, ochotu počkat na značkový výrobek, pokud není zrovna na skladě, případně hledat jiné cesty jak ho získat.
Značka zlepšuje účinek vnějších i vnitřních marketingových aktivit firmy, atabilizuje obchodní pozici firmy a zvyšuje její konkurenceschopnost
3. Benefity zaměstnanců
Závodní stravování
Pitná voda
Penežitý príspevek na dovolenou
Zvýšení kvalifikace (školení, kurzy)
Prechodné ubytování zamestnancu
Závodní preventivní péce
Nadstandardní zdravotní péce, vitamíny, ockování
Pojistné na úrazové pojištení, jiné komercní pojištení
4. Provozovny obchodního řetězce
4.1 Počet provozoven
Mají 5 provozovnek v hlavním a velkým městem
4.2 Typ provozoven : kamenná prodejna
4.3 Prodejní doba : 9 a.m – 6 p.m
4.4 Nabízené služby
Dlouholeté zkušenosti s prací na těch nejnáročnějších klientech také mohou být zárukou dokonalé odvedené kadeřnické a stylistické práce .
Úprava oděva na míru.
5. Hospodářské výsledky řetězce
Výsledek hospodáření v roce 2004-2008
Rok 2004 2005 2006 2007 2008
Celková tržba (mil. VND ) 44216.5 33061.1 38235.7 35833.5 28448.7
Tuzemská tržba (mil. VND) 29763.4 21461.0 16533.2 24860.5 13016.7
Exportní tržba (tis. USD) 2786.0 1448.9 1361.7 1087.4 1361.7
Poměr exportní tržba (%) 32.7% 35.1% 56.75% 30.6% 54.2%
Rychlost zvyšování tržby (%) -14.4% -25.2% -15.7% -6.3% -20.7%
7. Vztah řetězce s okolím
Společnost se rozděluje na dvě části, a to na výrobní a prodejní. Vyrábí se hotové výrobky, ale i polotovary. Návrhářka Kelly Bui je zodpovědná za navrhování modelů. Když je mnoho zakázek z tuzemska nebo i ze zahraničí, tak firma najímá i externí pracovníky, aby vyhověli poptávce. Materiál je dovážen ze zahraničí například Itálie nebo Japonsko. Mnohdy jsou také použit domácí materiál.
Export není hlavní činností společnosti, ale dosahují až 40% z celkového příjmů.
Pracovní oděv a uniformy pro zaměstnankyně v jednotlivých kancelářích jsou velmi vysoko hodnocené od stylu až po barevnost. Hlavním trhem pro společnost je Čína a Japonsko.
Společnost také investovala do nových přístrojů s úmyslem zvýšit kvalitu výrobků, přinášet nové modely, barvy, velikosti
Bach Duong vyvolávají velký pozitivní ohlas u zahraničních spotřebitelů obzvlášť u spotřebitele v Japonsku. Společnost neustále rozrůstává a rozšiřuje a zvyšuje export.
Firma BachDuong se stala během své existence stala významným společnostem a má smlouvy s mnoha zemí ve světě. Japonsko byla vždy hlavním odběratelem ve všech období existeniefirmy včetně období hospodářské krize. Firma také získala nové odbytiště jako je Kanada, Laos.
1. Zápis v obchodním rejstříku
1.1 Název řetězce a jeho právní forma
Název firmy: Bach Duong a.s.
1.2 Sídlo řetězce
17/05/30 Ciputra - Hà Nội.- Viet Nam
1.3 Vlastník řetězce
Prezidentka společnosti je Kelly Bui.( BUI MINH TRANG )
1.4 Předmět činnosti ve vztahu k obchodu
Hlavním cílem firmy je vyrábět kvalitní výrobky pro spotřebitele za přijatelné ceny.
2. Strategie obchodního řetězce
2.1 Historie řetězce
Akciová společnost Bach Duong byla založená v roce 2004. Prezidentem společnosti je návrhářka Kelly Bui se značkou „Kelly Bui“. Kelly Bui je mladá a nově vstupující návrhářka na trh vietnamské módy. Za sedm let vývoje si Kelly Bui vytvořila vlastní místo na trhu módy ve Vietnamu. Svojí fantazií a tvorbou se její obchody staly velmi často navštěvovaným místem mladých dívek. Společnost navrhuje a prodává oblečení pro kancelářskou profesi, společenské oblečení, plesové šaty, oblečení pro volný čas atd.
Hlavní produkty firmy jsou pletené oděvy.¨ Výrobky jsou určené pro tuzemský trh a v poslední době jsou také v exportovány do jiných zemí např. Japonsko, Rusko, Korea,…
2.2 Vize a mise řetězce
Zlepšení předpisy vztahující se k systému distribučních kanálů v celé země.
rozšíření prodeje v neznámých oblastech
Zesilování marketingových aktivit, účast do výstav a veletrhů, a semináře.
Zaměřit více na ASEAN
Pokračování ve expandování na Japonských trhu
2.3 Obchodní značky řetězce
„Kelly Bui“
2.4 ISO
V březnu roku 2004 firmě byla udělena certifikát ISO 9002 od společnost z Singaporu a QUACERT.
2.5 Hodnota značky
odlišnost jednoho produktu od druhého (také odlišnost toho typu, že zákazník se přiklání spíše ke značkovému zboží)
nižší cenovou citlivost zákazníků
věrnost značce, ochotu počkat na značkový výrobek, pokud není zrovna na skladě, případně hledat jiné cesty jak ho získat.
Značka zlepšuje účinek vnějších i vnitřních marketingových aktivit firmy, atabilizuje obchodní pozici firmy a zvyšuje její konkurenceschopnost
3. Benefity zaměstnanců
Závodní stravování
Pitná voda
Penežitý príspevek na dovolenou
Zvýšení kvalifikace (školení, kurzy)
Prechodné ubytování zamestnancu
Závodní preventivní péce
Nadstandardní zdravotní péce, vitamíny, ockování
Pojistné na úrazové pojištení, jiné komercní pojištení
4. Provozovny obchodního řetězce
4.1 Počet provozoven
Mají 5 provozovnek v hlavním a velkým městem
4.2 Typ provozoven : kamenná prodejna
4.3 Prodejní doba : 9 a.m – 6 p.m
4.4 Nabízené služby
Dlouholeté zkušenosti s prací na těch nejnáročnějších klientech také mohou být zárukou dokonalé odvedené kadeřnické a stylistické práce .
Úprava oděva na míru.
5. Hospodářské výsledky řetězce
Výsledek hospodáření v roce 2004-2008
Rok 2004 2005 2006 2007 2008
Celková tržba (mil. VND ) 44216.5 33061.1 38235.7 35833.5 28448.7
Tuzemská tržba (mil. VND) 29763.4 21461.0 16533.2 24860.5 13016.7
Exportní tržba (tis. USD) 2786.0 1448.9 1361.7 1087.4 1361.7
Poměr exportní tržba (%) 32.7% 35.1% 56.75% 30.6% 54.2%
Rychlost zvyšování tržby (%) -14.4% -25.2% -15.7% -6.3% -20.7%
7. Vztah řetězce s okolím
Společnost se rozděluje na dvě části, a to na výrobní a prodejní. Vyrábí se hotové výrobky, ale i polotovary. Návrhářka Kelly Bui je zodpovědná za navrhování modelů. Když je mnoho zakázek z tuzemska nebo i ze zahraničí, tak firma najímá i externí pracovníky, aby vyhověli poptávce. Materiál je dovážen ze zahraničí například Itálie nebo Japonsko. Mnohdy jsou také použit domácí materiál.
Export není hlavní činností společnosti, ale dosahují až 40% z celkového příjmů.
Pracovní oděv a uniformy pro zaměstnankyně v jednotlivých kancelářích jsou velmi vysoko hodnocené od stylu až po barevnost. Hlavním trhem pro společnost je Čína a Japonsko.
Společnost také investovala do nových přístrojů s úmyslem zvýšit kvalitu výrobků, přinášet nové modely, barvy, velikosti
Bach Duong vyvolávají velký pozitivní ohlas u zahraničních spotřebitelů obzvlášť u spotřebitele v Japonsku. Společnost neustále rozrůstává a rozšiřuje a zvyšuje export.
Firma BachDuong se stala během své existence stala významným společnostem a má smlouvy s mnoha zemí ve světě. Japonsko byla vždy hlavním odběratelem ve všech období existeniefirmy včetně období hospodářské krize. Firma také získala nové odbytiště jako je Kanada, Laos.
Última modificación: lunes, 27 de enero de 2014, 11:57