KENVELO HOLDING a.s.

Společnost KENVELO HOLDING a.s. se zabývá prodejem modního oblečení a doplňků,
pro všechny věkové kategorie a pro nejrůznější příležitosti.
Společnost KENVELO HOLDING a.s. byla zapsána do obchodního rejstříku ke dni 15.ledna 2009.
Na společnost KENVELO HOLDING a.s. přešla část obchodního jmění společnosti KENVELO Czech Republic, spol. s r.o., se sídlem Říčany, Jažlovice, Na Dlouhém
č.p. 86, PSČ 25101, IČ 27579409, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 113147, uvedená v projektu rozdělení odštěpením
se založením nové společnosti kombinovaným se sloučením.
Zapsáno: 1.ledna 2010.

Název obchodního řetězce: KENVELO HOLDING a.s., zapsáno 23.října 2009
Pravní forma:  akciová společnost, zapsáno: 15.ledna 2009
Sídlo řetězce v ČR: Říčany, Jažlovice, Na Dlouhém 86, PSČ 251 01
  Zapsáno: 21.října 2009
IČO: 28513347
DIČ: CZ28513347

Jediný akcionář:
KENVELO (H.K.) LIMITED
Hong Kong, Kowloon, Kwun Tong, 71 Hung To Road, 11/F, Rays Industrial Building
Čínská lidová republika
Zapsáno: 21.října 2009
Akcie:
1 860 ks  kmenové akcie na jméno v listinné podobě ve jmenovité hodnotě  100 000,- Kč
Zapsáno: 9.prosince 2009
Základní kapitál: 186 000 000,- Kč, Splaceno: 100 %, Zapsáno: 9.prosince 2009

Přemět podnikání (ve vztahu k obchodu): 
Pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor
Zapsáno: 15.ledna 2009
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Zapsáno: 21.října 2009

Živnostenské oprávnění č. 1:
Obory činnosti:
Zprostředkování obchodu a služeb 
Velkoobchod a maloobchod
Realitní činnost, správa a údržba nemovitostí
Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Návrhářská, designérská, aranžérská činnost a modeling
Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí Vše zahájeno: 02.10.2009
Druh živnosti:  Ohlašovací volná
Vznik oprávnění:  02.10.2009
Zahájení provozování živnosti: 02.10.2009
Doba platnosti oprávnění: na dobu neurčitou

Strategie KENVELO HODLING a.s.:
Strategií značky je neustálá změna, a právě proto se téměř každý den v obchodech KENVELO objevují nějaký nový prvek. KENVELO provozuje celkem 270 prodejen
v devatenácti zemích světa.
Kenvelo je již několik let na špičce pyramidy v oblíbenosti zákazníků. Kolekce jsou neustále obnovovány v závislosti s tím, jaká je nejaktuálnější móda oblečení a jak jsou trendy různé doplňky jako je bižuterie, kabelky, tašky a boty. Kenvelo nabízí designově prvotřídní modely, které obzvlášť ocení mladší generace lidí. Ale pozor, radost z kvalitního kousku oděvu
si může udělat opravdu každý. Nejen teenagerové, ale také dospělí, kteří chtějí vypadat IN
a stále mladí.
Na výrobky značky Kenvelo se můžete podívat na internetových stránkách www.kenvelo.cz. Tyto stránky obsahují opravdu bohatou nadílku dámské, pánské a dětské módy.
Jeden z nejznámějších evropských textilních řetězců KENVELO nabízí ve svých obchodech džíny, oblečení pro volný čas, doplňky, tašky a boty. Jeho koncepcí je nabízet za nejpříznivější cenu sportovní módu, která drží krok s nejnovějšími trendy.

Historie značky KENVELO:
Snad všem známá oděvní společnost Kenvelo, která na našem trhu působí již několik let, byla založena dvěma Izraelci (Dany Himi a David Dahan), kteří pojmenovali společnost právě Kenvelo . V roce 1986 otevřel Himi první obchod v Německu pod názvem Himi’s Jeans. Džínové výrobky zůstávají klíčovým artiklem Kenvela dodnes.
Firmu v současnosti podle týdeníku Euro vlastní prostřednictvím lucemburské společnosti K2 italský podnikatel Piofrancesco Borghetti a David Dahan. Dany Himi má v K2 jen menšinový podíl a v roce 2005 přestal být po poněkud dramatických změnách jednatelem firmy.
Historie řetězce na území ČR:
D. Himi založil roku 1991 s přítelem z dětství D. Dahanem společnost Himi´s Jeans.
O rok později otevřeli první obchod v Praze. Po rozmachu se vedení firmy rozhodlo vytvořit novou mezinárodní značku oděvů. Jednotný název Kenvelo firma přijala v roce 1996.
V roce 1999 představila nový brand Kenvelo Kids, oblečení určené pro děti od 2 do 12 let.
Kenvelo reprezentuje oblečení pro mladé za dobré ceny. Majitelé začínali oblečení produkovat v Turecku, postupně se přesunuli do Číny, Indie a Pákistánu. V současnosti
si pronajímají továrny skoro po celé Evropě. V České Republice má Kenvelo pouze jeden výrobní podnik, produkující doplňky jako jsou opasky a ponožky. Sídlí zde top management
a důležitý tým designerů.

Vize a mise řetězce: 
Piofrancesco Borghetti, spolumajitel Kenvela, v listopadu řekl, že firma zatím neplánuje další rozšiřování řetězce prodejen. Naopak nevyloučil, že některé nerentabilní prodejny Kenvelo zavře. „Nemá smysl rozšiřovat síť prodejen, pokud ta stávající není perfektní. Chceme proto nejprve zlepšit stávající síť obchodů a některé prodejny možná zavřeme,“ uvedl Borghetti. Kenvelo podle něj nabídku zboží ve svých prodejnách zároveň více přizpůsobí požadavkům zákazníků. Svých vizí o další expanzi firmy se ale Borghetti, který sbíral zkušenosti v branži už se značkami Benetton a Tom Tailor, nevzdává. „Do tří let chceme mít vedoucí pozici
na trhu ve střední a východní Evropě a chceme konkurovat takovým značkám, jako je H&M, Zara nebo New Yorker.“ Na nedávné tiskové konferenci se Borghetti pochlubil, že do Kenvela investuje. Prý především do modernizace stávajících prodejen, zkvalitnění služeb zákazníkům a zlepšování komunikace s nimi.
Společnost Kenvelo Czech Republic má v Česku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku
a na Slovensku celkem 186 prodejen. Kenvelo prostřednictvím franšíz či velkoobchodů působí také v Rusku, Bělorusku, Litvě, Albánii, v Moldávii, na Maltě a na Ukrajině.
Současná obchodní strategie láká své zákazníky na masivní slevy a výprodeje typu „nakup
za dva tisíce, zaplať jen jeden“.
Cílem společnosti je získat co nejvíce zákazníků, nabízet kvalitní a modní produkty
za dostupné ceny, zpříjemnit zákazníkům proces nakupování ( atraktivní prostředí obchodů, aranžmá výloh…), zajistit návrat zákazníka ( slevy, dárky…).

Obchodní značky řetězce:
D. Himi založil roku 1991 s přítelem z dětství D. Dahanem společnost Himi´s Jeans.
O rok později otevřeli první obchod v Praze. Po rozmachu se vední firmy rozhodlo vytvořit novou mezinárodní značku oděvů. Jeden z Himiho přátelů navrhl spojení slov „ano“ a „ne“, což v hebrejštině znamená ken ve lo. Název se zalíbil a na to se ujal.
Přívlastek „anywhere“znamená kdekoliv, či kamkoliv. Význam spočívá v tom, že zákazník najde v obchodě oblečení pro jakoukoliv přiležitost (elegantní, sportovní, sexy….)

Značky kvality:
Internetové stránky www.kenvelo.imsexy.cz  informují zákazníka o tom, že oblečení Kenvelo je velice kvalitní a odolné, je vyráběno především z bavlny a dalších kvalitnějších látek, které rozhodně vydrží a nerozpadnou se jako levné oblečení z neznačkové prodejny.
Produkce oblečení je vyráběna po celém světě, především v Číně, Rumunsku a Turecku.

Složení zaměstnanců:
V prodejnách Kenvelo pracují téměř výhradně ženy.
Firma uvádí, že pro plnění jejich cílů potřebuje ty nejlepší pracovníky, protože
je přesvědčena, že pouze kvalitní lidské zdroje jsou jedním z hlavních stavebních pilířů stability a prosperity této společnosti. Hledá zaměstnance s chuťí pracovat, rozšiřovat
a prohlubovat své znalosti, se spoustou energie a nápadů.
Jde většinou a mladý, dynamický kolektiv, s příjemným vystupováním. Každý zaměstnanec
je podroben školení, které se týká především chování k zákazníkovi a znalostí materiálů,
ze kterých je zboží vyrobeno.

Benefity zaměstnanců:
Společnost Kenvelo nabízí svým zaměstnancům: dobré platové ohodnocení, příspěvky
na stravování, firemní zaškolení, slevy na zboží, společenské akce…

Typ provozoven:
a) samostatné obchody v nájemných nebo vlastních prostorách společnosti,
b) v nájemních prostorách obchodních domů, hypermarketů.
Prodejní doba:  (viz domovské stránky www.kenvelo.cz)
Počet provozoven: (viz domovské stránky www.kenvelo.cz)

Nabízené služby:

V kolekci značky Kenvelo naleznete dámskou módu, pánskou módu, dětskou módu, džíny, trička, košile, vesty, topy, mikiny, svetry, letní a zimní bundy , ale i pásky, brýle, obuv, spodní prádlo a velký výběr módních doplňků (tašky, bižuterie…). Kenvelo nabízí pro své zákazníky módu pro volný čas, oblečení do města a džínovou kolekci. Pro ty, kteří se chtějí cítit navždy mladí, je připravena kolekce obuvi . Opravdu je z čeho vybírat. Maminky jistě rádi ocení,
že oblečou i své ratolesti v oddělení kolekce – Kenvelo Kids. Kolekce jsou vždy umístěny v obchodě podle jednotlivých linií. Umožňuje to nejen snadnou orientaci, ale zároveň inspiraci k různým kombinacím jednotlivých částí oblečení.
Hlavním cílem značky Kenvelo je uspokojit své zákazníky. Každou sezónu přináší moderní oblečení, trendy módu a doplňky za ty nejlepší ceny. Kenvelo zákazníkům zabezpečí být
IN a trendy v každém ročním období.

KENVELO přináší dvakrát ročně nové kolekce, které odrážejí poslední módní trendy a týkají se buď sezóny jaro/léto nebo podzim/zima. Kolekce KENVELO jsou pravidelně obohacovány novými prvky.
SIA MIA
Sia Mia je prémiová kolekce tvořící nový rozměr v portfoliu Kenvela. Sia Mia je ideální volbou pro clubbing a další příležitosti, kdy se potřebujete cítit nadstandardně, být co nejvíce „in“ a středem pozornosti, chytře provokovat, být sexy. Sia Mia jsou trendy a sexy střihy,
lesk a vytříbenost vkusu a to vše za použití luxusních a kvalitních materiálů. Ukažte se v oblečení, které z vás udělá hvězdu večera a noci a po kterém začne každý toužit. Samozřejmostí je velký výběr a nespočet možných kombinací a oživení vkusnými doplňky.

KOLEKCE ELEMENT
Element jako základní prvek, podstata sama - jednoduchá, praktická a přitom nepostradatelná součást každodenního života. Filosofie kolekce Elements vychází právě ze základních potřeb a využívá naší dlouholetou zkušenost s praktickými, pohodlnými a stylovými oděvy. Jednoduchý design, čisté linie a komfortní střih společně s použitím kvalitních a příjemných materiálů dělá z nošení Elements potěšení. Důraz na klasické barvy jako je černá, bílá a šedá je vhodně oživen měkčími, barevnějšími tóny u vybraných střihů a doplňků a tvoří celek odpovídající nejnovějším trendům. Kelekce Elements oslovuje ty, kdo preferují klasické střihy, neholdují módním výstřelkům, ale zároveň si potrpí na eleganci a chtějí jít s dobou.

KOLEKCE SUXESS
Pokud chceš každý den nosit něco nového a neokoukaného, baví tě hrát si s barvami, mít možnost volby a cítit se dobře po celý den, odlišit se od ostatních, potom je Suxess to pravé právě pro tebe. Tato nejveselší a nejbarevnější kolekce v Kenvelo ti umožní nespočet kombinací barev a střihů s nádechem sportovní a street módy – je jen na tobě kombinovat
ty nejlepší kusy podle nálady. Suxess je pro všechny mladé lidi, kteří chtějí mít dobrý pocit ze sebe sama a chtějí být v životě úspěšní.

KOLEKCE DENIM
Džínové výrobky vysoké kvality jsou od počátku nosným prvkem nabídky Kenvelo.
Je pro nás potěšením nabízet širokou škálu barev a střihů od klasických, určených pro běžné nošení, až po trendy a sexy denim. Dlouholetá tradice výroby zaručuje maximální preciznost
a kvalitu zpracování a perfektní styl.

Akce a slevy pro zákazníky:
Stalo se dobrou tradicí, že Kenvelo neustále nabízí svým zákazníkům různé speciální nákupní akce, slevy nebo soutěže. Jedna z nejpopulárnějších a hojně navštěvovaných akcí se stala doslova kultem: „Nakup za 2000, zaplať 1000“ se nyní s velkou slávou opět vrací do obchodů

Kenvelo nabízí všem možnost zaregistrovat se do K-Clubu a získat tak nepřeberné množství výhod, slev, pozvánek na vychytané akce...
Členství v K-Clubu ti přináší spoustu možností a výhod
5%sleva na zboží, které je již ve slevě
10%sleva na veškeré nezlevněné zboží
20%sleva na nezlevněné zboží v den narozenin a týden poté
INFOo akcích v Kenvelu a výhodných nabídkách
SHOWpozvánky na párty, módní přehlídky a koncerty
NEWSpravidelné zasílání novinek na tvůj email

Stačí si stáhnout formulář (ke stažení na  www.kenvelo.cz ), vyplnit ho a přinést do jakékoliv prodejny Kenvelo. Na pokladně dostane zákazník členskou kartu a může čerpat skvělé slevy
a další výhody.
Každý měsíc může zákazník dostávat zdarma do jeho e-mailové schránky interaktivní KENVELO MAGAZINE.

Hospodářské výsledky řetězce:
Společnost je to neskutečně veliká a hlavně rozšířená, její obraz v roce 2004 byl kolem
4,5 miliardy korun, ale…..
Společnost Kenvelo Czech Republic, která v Česku provozuje zhruba pět desítek obchodů
s oděvy, zvýšila ztrátu z 22,8 milionu korun z roku 2007 na loňských 244,6 milionu korun. Firmě Kenvelo Czech Republic loni klesly tržby, a to o 229 milionů korun na 1,783 miliardy korun. ČTK dnes informaci získala z výroční zprávy společnosti Kenvelo Czech Republic, která patří mezi deset největších tuzemských prodejců textilu a letos zahájila restrukturalizaci, aby zlepšila svoji fi nanční situaci.
Kenvelo Czech Republic vlastní síť stejnojmenných obchodů od ledna 2007, kdy získalo odštěpný závod, založený v roce 2006 ztrátovou fi rmou Kenvelo CZ. Na odštěpný závod byla předtím převedena většina aktiv Kenvela CZ. Rozhodující podíl v Kenvelu Czech Republic poté Kenvelo CZ prodalo lucemburské společnosti Kwear Holding.
Kenvelo CZ tehdy zároveň snížilo svůj základní kapitál o 369,8 milionu korun
na  200 000 korun a výtěžek použilo na úhradu ztrát z minulých let.
Nyní firmu Kenvelo Czech Republic kvůli ztrátovému hospodaření čeká podobná restrukturalizace, přičemž její vedení nevylučuje ani vstup zahraničního investora
do některých obchodních aktivit fi rmy. „V rámci restrukturalizace dojde k oddělení části portfolia nájemních smluv a s tím souvisejícího majetku, závazků a části zaměstnanců
do samostatné společnosti, což je podmínkou významného posílení provozního kapitálu, nezbytného k dalšímu rozvoji podnikání formou skupinových i externích investic,“ stojí
ve výroční zprávě Kenvela Czech Republic, které v roce 2009 na podzim založilo nový odštěpný závod.

Postavení a ocenění řetězce:
V roce 2008 připadla Kenvelu desátá příčka největších textilních obchodů v Česku.
V prosinci 2009 zahájila restrukturalizaci, aby zlepšila svoji finanční situaci.

Vztah s okolím řetězce:
- v roce 2009 byla sponzorem koncertu kubánských hudebníků a zpěváků Buena  Vista Social Club,
- 2009 hlavním partnerem mezinárodní modelingové soutěže Elite Model Look,
- pořádání různých veřejných akcí ( Např. Magický litopad 2009, tiskové konference a modní přehlídky, vánoční soutěže, soutěž o auto a jiné…),
- akce „Staňte se hvězdou „a zúčastněte se castingu! Kenvelo se podílí na vzniku profesionální modelingové agentury K1 models, jejíž ředitelkou nebude nikdo jiný
než úspěšná modelka a zpěvačka Iva Frühlingová, která je zároveň šéfredaktorkou Kenvelo magazínu.

Dodavatelé:
- nové kolekce navrhuje Skandinávec Jan Milton Hansen,
- dodavatel slunečních brýlí je Sagitta Ltd. (výrobce je společnost Einar Group Ltd.),
- O.T.E.C. CZ s.r.o. – logistické služby (přeprava, doprava),

Vztah s územní samosprávou a s obyvatelstvem:
Značka Kenvelo je známá a oblíbená zejména u mladé generace a nedávno se rozhodla
své modely „omladit" ještě více. Spojila se totiž s pražskou Vyšší odbornou školou oděvního návrhářství a dala jejím studentům možnost spolupráce na nové kolekci.
Výsledek invence studentů 2. ročníku, kteří pracovali pod odborným vedením svého pedagoga, oděvního výtvarníka akad. mal. Česlava Jaroše, budou moci všichni zájemci spatřit již 11. června. Módní přehlídka New Face - Students for Kenvelo se bude konat od 14 hodin v Lichtenštejnském paláci na pražském Malostranském náměstí. Představené modely budou
k vidění i zakoupení samozřejmě také v obchodech. Jejich část bude totiž součástí kolekce Kenvela pro jaro/léto 2010.

Vztah s neziskovými organizacemi:
- Společnost Kenvelo poskytla v roce 2005 hmotné dary v rámci Mezinárodního
dne uprchlíků, a to neziskové organizaci pro uprchlíky (Organization for Aid to Refugees)
OPU je nevládní neziskovou organizací, která se od svého založení v roce 1991 zabývá právní, sociální a psychologickou pomocí uprchlíkům a ostatním cizincům na území ČR.

Zajímavosti:
Zakladatel obchodů s oděvy Kenvelo Dani Himi, který pochází z Izraele, ukončil svoji majetkovou účast v Kenvelu v roce 2005. Podíl Himiho a jeho bratrance tehdy koupila společnost Sefran Finance italského podnikatele Borghettiho. „Už je to (Kenvelo) italská společnost,“ prohlásil Borghetti. Noví majitelé Kenvela po převzetí fi rmy ustoupili
od ambiciózního plánu podnikatele Himiho mít v Evropě do roku 2015 tisícovku prodejen Kenvelo.

Kenvelo vs. New Yorker: Vymezují se proti sobě jako největší rivalové. Míří na stejnou cílovou skupinu. Jejich historie i obchodní strategie jsou ale značně odlišné. New Yorker
a Kenvelo bojují o český trh. Obě firmy postavily svůj obchodní úspěch na tom, že primárně oslovují východoevropský trh. Tváří se jako „světové značky ze západu“, byznys jim
ale dělají především země střední a východní Evropy. New Yorker je mnohonásobně větší,
na tuzemském trhu ale v povědomí o značce za Kenvelem zaostává.

Zdroje čerpání semestrální práce:
www.kenvelo.cz
www.justice.cz
www.znackova-moda.cz
www.oblectese.cz
www.kenvelo.imsexy.cz
www.ekonomikaidnes.cz
http://www.centrozlin.cz/cz/shop.php?id=81
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kenvelo
http://www.fashionstation.cz/clanek/studenti-pro-kenvelo
http://www.opu.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=2&lang=cs
http://www.maxifashion.cz/articles/147/
http://www.pilsenskills.cz/index.php?page=kenvelo
http://www.strategie.cz/scripts/detail.php?id=457811
www.hn.ihned.cz
Última modificación: lunes, 27 de enero de 2014, 11:57