SPORTISIMO s.r.o.

1.  Zápis v obchodním rejstříku: 16.8.2000, spisová značka: C 78675, Městský soud v Praze
1.1 Název řetězce: SPORTISIMO s.r.o.
      Jeho právní forma: Společnost s ručením omezeným
1.2 Sídlo řetězce v České republice: Řevnická 121/1, 15500 Praha 5 - Zličín
1.3 Vlastník řetězce:
jméno: Thai Ngoc Nguyen
funkce: jednatel
jméno: Ing. Hong Son Do
funkce: jednatel
1.4 Základní kapitál řetězce: 600 000 Kč
1.5 Předmět činnosti ve vztahu k obchodu:
koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej (s vyjímkou obchod. živností uvedených v příl. 1-3 zák. č. 455/91 Sb., v platném znění)
zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu v režimu živnosti volné
poradenská činnost v oblasti obchodu
poradenská činnost v oblasti sportu
pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor s poskytováním jen základních služeb zajišťujících řádný provoz (§ 4 ŽZ)

2.  Strategie obchodního řetězce:
Sportisimo s.r.o. je přední maloobchodní prodejce zaměřený na sportovní vybavení, oblečení a obuv, který se zaměřuje na poskytování vysokého standardu služeb a výrobků nejvyšší kvality za velmi příznivé ceny.
Prodává prostřednictvím sítě kamenných prodejen a e-shopu na území České republiky a Slovensku.
2.1 Historie řetězce na území České republiky:
• podzim 2001 – otevření první prodejny SPORTISIMO v brněnském OC Futurum
• jaro 2004 – připojení monobrandové prodejny značky Nike – Nike Molo v Metropoli Zličín – jako deváté prodejny SPORTISIMO
• 2005 – otevřeno celkem 20 prodejen
• 2007 – otevření 33. prodejny v samém centru Prahy v OC Palladium
• 2008 – otevřeno 52 prodejen ve 42 městech České republiky
• podzim 2008 - SPORTISIMO vstoupilo na Slovensko, otevřeny prodejny v Nitře a Popradu
• prosinec 2008 – SPORTISIMO se stává prvním významným sportovním řetězcem na českém trhu, který nabízí zákazníkům komfortní nákup z domova prostřednictvím vlastního e-shopu
• jaro 2009 – SPORTISIMO otevřelo 53. prodejnu v Mostě
• podzim 2009 - celkem již otevřeno 55 prodejen v ČR ve 45 městech, a 3 prodejny v SR, poslední v Košicích
• leden 2010 - otevřena v pořadí již 4. prodejna na Slovensku - Dunajská Streda
2.2 Vize a mise řetězce:
Neustálé rozšiřování prodejní, poradenské a servisní sítě
100 % spokojených zákazníků
Překvapovat nové i stávající zákazníky prostřednictvím nových služeb a speciálních nabídek
Vysoký standard služeb a široký prodejní sortiment
Přehledné vystavení výrobků a celkové uspořádání prodejen k usnadnění orientace
Odborně vyškolený a kvalifikovaný personál
2.3 Obchodní značky řetězce:
V sortimentu najdete renomované světové i domácí značky jako např. Nike, adidas, Umbro, Russell Athletic, Puma, Reebok, Atomic, Fischer, Salomon, Blizzard, Head, Rossignol, Burton, Spyder, Salewa, Rollerblade, Scott, Olpran, Fila, K2, Wilson, Columbia, Coleman, Hally Hanson, Merrell, Kappa, Klimatex, Hannah, Apline Pro, Loap, Etape atd.
2.5 Značky kvality
Carra - česká značka, která dodává své zboží pouze Sportisimu
- 3 stupně kvality: červená – pro profesionální sportovce, zelená – pro středně     pokročilé sportovce, bílá – pro příležitostné sportovce
- Willard – značka patřící pod Carru


3.  Zaměstnanci řetězce:
Celkový počet zaměstnanců: 1000
3.1 Složení zaměstnanců řetězce:
pracovníci na řídicích pozicích (oblastní manažer, vedoucí prodejen, směnoví vedoucí)
produktoví specialisti
pokladní
servismani
logistikové
3.2 Benefity zaměstnanců:
20% sleva na nezlevněné zboží
zaměstnanecké slevové karty
příspěvek na stravování (stravenky)
bodové ohodnocení z prodeje (finanční prémie)
pravidelné školení (1x měsíčně)
OPPA projekt - komplexní vzdělávání a zvyšování odborné kvalifikace zaměstnanců
OP LZZ projekt - posílení profesních dovedností a adaptability zaměstnanců

4.  Provozovny obchodního řetězce
Prodejní řetězec tvoří celkově 55 prodejen ve 45 městech ČR a 5 prodejnami na Slovensku.
4.1 Umístění provozoven
Česká republika
Brno / Avion Shopping Park, Brno / Futurum, Brno / NC Královo Pole, Břeclav / OC Aventin – Tesco, Chomutov / Obchodní zóna – Kaufland, Děčín / Obchodní zóna – Kaufland, Česká Lípa / OC Paráda, Česká Třebová / A Centrum, České Budějovice / IGY Centrum, Frýdek-Místek / OC – Interspar, Hodonín / OC Paráda – Hypernova, Hradec Králové / EuroCenter, Hradec Králové / OC HyperTesco, Hranice na Moravě / STOP. SHOP., Jičín / Nákupní park Cipísek, Jihlava / OC PATROL, Jindřichův Hradec / OC - sídliště Vajgar, Karlovy Vary / OC Fontána – Tesco, Karviná / Obchodní centrum Karviná, Kladno / NC Oaza Kladno – Kročehlavy, Kopřivnice / OC – Kaufland, Liberec / Nákupní park Severka, Mělník / Family Center, Mladá Boleslav / Olympia, Most / Obchodní park Most, Náchod / Family Center, Olomouc / OC Haná, Olomouc / Olomouc CITY, Opava / OC Silesia, Ostrava / Avion Shopping Park, Ostrava / OC Galerie, Pardubice / Family Center, Plzeň / NC Borská pole, Plzeň / OC Berounka Park - Tesco Rokycanská ul., Praha 1 / Palladium, Praha 10 / NC Eden, Praha 4 / Arkády Pankrác, Praha 4 / Novodvorská Plaza, Praha 5 / Metropole Zličín, Praha 5 / NIKE MOLO - Metropole Zličín, Praha 9 / Galerie Fénix, Prostějov / OG Arkáda, Přerov / OC – Kaufland, Příbram / STOP. SHOP., Staré Město / OC – Interspar, Strakonice / Obchodní centrum, Svitavy / A Centrum, Tábor / OC – Hypernova, Teplice / OC Olympia – Albert, Trutnov / Family Center, Třebíč / STOP. SHOP., Třinec / OC – Tesco, Ústí nad Labem / OC – Globus, Vsetín / OC – Hypernova, Zlín / OC – Tesco, Šumperk / OC – Kaufland, Žďár nad Sázavou / Nákupní park Žďár
Slovensko
Bratislava - Galleria Eurovea, Dunajská Streda - OC Galéria, Košice - OC Galéria, Nitra - Family Center, u Kauflandu, Poprad - Store Land, u Baumaxu

4.2 Typ provozoven:
Specializované prodejny (odborné)
- hluboký sortiment při omezeném rozsahu skupin spotřebitelského zboží
- vysoké nároky na počet a odbornost personálu, na doprovodné služby
4.3 Rozloha a umístění obchodního řetězce:
celková prodejní plocha cca 42 000 m2
prodejny jsou umístěny ve velkých nákupních střediscích nebo centrech větších měst
4.4 Prodejní doba:
dlouhá otevírací doba prodejen (10h – 21h nebo 9h – 20h)
otevřeno 7 dní v týdnu
4.5 Nabízené služby:
Platební služby
Možnosti úhrady v celé síti prodejen SPORTISIMO:
hotově
kartou
dárkovými certifikáty SPORTISIMO
poukazy obchodních center, ve kterých je umístěna naše prodejna
Slevové a platební karty
SLEVY pro majitele karet v síti prodejen SPORTISIMO ČR:
Citi kreditní karty od Citibank
Mezinárodní identifikační průkazy studentů, mládeže a pedagogické veřejnosti:
ISIC – studentský identifikační průkaz
ITIC – identifikační průkaz učitelské profese
ALIVE – mládežnická karta (do 26-ti let)
Karty sítě PREMIA České pojišťovny
Karty sítě PARTNER Česká spořitelna
Zlatá permanentka AC Sparta Praha
Dárkové certifikáty
v hodnotě 500 Kč, 1.000 Kč a 2.000 Kč
lze zakoupit a uplatnit v celé síti prodejen SPORTISIMO
platnost 6 měsíců od data vystavení
Slevové akce a kampaně
akční letáky se zajímavými akčními cenami
Poradenské služby
odborně kvalifikovaný personál připravený zodpovědět dotazy zákazníků
online poradna na webových stránkách Sportisima
Servisní služby
záruční i pozáruční servis na zboží zakoupené ve Sportisimu
Montážní služby
pži zakoupení zboží na prodejně si lze nechat seřídit lyže a běžky
Reklamace na prodejně
lze reklamovat i zboží zakoupené v jiné SPORTISIMO prodejně
Věrnostní program – Sportisimo klub
zvýhodněné nabídky, bonus, akce a soutěže pouze pro členy klubu
pravidelné informovaní o novinkách a speciálních nabídkách na e-mail
členská karta
Možnost parkování
vlastní parkovací plocha pro zákazníky

5.  Hospodářské výsledky řetězce
Společnost má dlouhodobě stabilní hospodářské výsledky. V roce 2009 utržila rekordní tržby v hodnotě 1,8 mld. Kč bez DPH (2,15 mld. Kč včetně DPH), což je 30%ní nárůst ve srovnání s rokem 2008 (1,4 mld. Kč bez DPH).
Vyšší prodej byl dosažen především díky intenzivnímu růstu, tj. nárůstu tržeb na srovnatelných prodejnách.
5.1 Maloobchodní obrat řetězce
Tržby z prodeje bez DPH: rok 2009 – 1,8 mld.
    rok 2008 – 1,4 mld.
rok 2007 – 1,1 mld.
rok 2006 – 850 mil.
rok 2005 – 650 mil.

6.  Postavení řetězce
Největší síť maloobchodních prodejen v ČR se zaměřením na sportovní vybavení, textil a obuv.
Obchodní řetězec s největším obratem na území České republiky.
6.1 Získaná ocenění
Obchod Sportisimo získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát „Ověřeno zákazníky“. (www.heureka.cz)
Hodnoty spokojenosti zákazníků SPORTISIMA vyjádřené v %:
97 % zákazníků by doporučilo obchod svým známým
98 % zákazníkům dorazilo zboží do 10 dnů
44 % zákazníků v obchodě nakoupilo více než jednou
99 % zákazníků dorazilo zboží nepoškozené
1 % zákazníků zboží vrací, protože s produktem nejsou spokojení
0.5 % zákazníků zboží vrací, protože bylo poškozené
4 % zákazníků vrací zboží z jiného důvodu
0.8 % zákazníků objednávku zrušilo samo
1 % zákazníkům byla objednávka zrušena ze strany obchodu

7.1  Vztah řetězce s okolím
Partnerství společnosti SPORTISIMO a AC Sparta Praha
- záměr spolupráce:
- zviditelnění prodejen SPORTISIMO jako prodejce kvalitního fotbalového   vybavení č. 1
- on-line prodej vstupenek na zápasy AC Sparta Praha v pražských prodejnách   Sportisimo
- v rámci partnerství bude realizována řada společných projektů
7.2  Vztah s dodavateli
Carra – výhradní dodavatel pro Sportisimo

8.  Zajímavosti uveřejněné o řetězci
výstavba zeleně kolem prodejen
na českém trhu od roku 1999
zastupuje všechny hlavní světové výrobce sportovních potřeb
nově otevřené pobočky na Slovensku
lze vyměnit nepoškozené zboží do 10 dnů bez udání důvodu koupené v kamenné prodejně

Zdroje:
www.sportisimo.cz
www.justice.cz/or/
www.heureka.cz
www.esfcr.cz
www.prahafondy.eu

Posledná zmena: pondelok, 27 januára 2014, 11:57