KNIHA PŘÁNÍ A STÍŽNOSTÍ


Kniha přání a stížností není dána jako povinnost žádným právním předpisem, ale každý podnik, obchod, obchodní řetězec si může třeba vnitřním předpisem podniku tuto knihu zřídit.
Kniha přání a stížností může mít formu knižní vazby, nebo schránky či prostřednictvím internetu „tzv. elektronická kniha přání a stížností“.
Kniha přání a stížností je prostor, kde si člověk může občas postěžovat nebo vyslovit své přání. Ne vždy je člověk spokojen se zbožím, které zakoupil nebo se službou, kterou využil.
A právě tato kniha by mohla napomoci k nápravě a snížit riziko špatného výběru.
V knize přání a stížností můžou lidé uvádět svá hodnocení (př. spolehlivá/nespolehlivá, dobrá/špatná, nejlepší/nejhorší apd.), která vypovídají v jakém poměru jsou lidé s firmou spokojeni a také mohou lidé uvádět své nápady, jak vylepšit obchod.
V případech, kdy lidé chtějí, aby podnik reagoval na jejich podnět, měli by uvést adresu nebo e-mailovou adresu, kam mají zaslat odpověď. 
Última modificación: lunes, 27 de enero de 2014, 11:57