Studijní cíle
Completion requirements
Po prostudování tohoto textu budete umět (vědět):
- Připravit dokumentaci, kterou má výchovný poradce při své práci vést.
- Vysvětlit rozdíl mezi tzv. Školní matrikou a Individuálním vzdělávacím plánem.
- Popsat, čím se zabývá projekt: “Cesta ke kvalitě?“.
- Vymezit pojmy: hodnota, hodnocení, evaluace, autoevaluace, vlastní hodnocení, autodiagnostika, sebereflexe.
- Zdůvodnit význam autoevaluace a sebereflexe.
- Naplánovat autoevaluační činnosti ve škole.
- Vytvořit plán autoevaluace školy.
- Předcházet etickým problémům, které mohou při autoevaluaci školy vzniknout.
- Využívat při autoevaluaci postupu tzv. triangulace.
- Orientovat se v autoevaluačních strategiích.
- Popsat standardizované metody.
- Využívat kriteriální autoevaluační metody.
- Pracovat s nestandardními autoevaluačními metodami.
- Analyzovat klasifikaci žáků.
- Vést ostatní učitele při realizaci autodiagnostických metod.
Last modified: Monday, 27 January 2014, 11:57 AM