cíle Po prostudování tohoto textu budete umět (vědět):

  • Připravit dokumentaci, kterou má výchovný poradce při své práci vést.
  • Vysvětlit rozdíl mezi tzv. Školní matrikou a Individuálním vzdělávacím plánem.
  • Popsat, čím se zabývá projekt: “Cesta ke kvalitě?“.
  • Vymezit pojmy: hodnota, hodnocení, evaluace, autoevaluace, vlastní hodnocení, autodiagnostika, sebereflexe.
  • Zdůvodnit význam autoevaluace a sebereflexe.
  • Naplánovat autoevaluační činnosti ve škole.
  • Vytvořit plán autoevaluace školy.
  • Předcházet etickým problémům, které mohou při autoevaluaci školy vzniknout.
  • Využívat při autoevaluaci postupu tzv. triangulace.
  • Orientovat se v autoevaluačních strategiích.
  • Popsat standardizované metody.
  • Využívat kriteriální autoevaluační metody.
  • Pracovat s nestandardními autoevaluačními metodami.
  • Analyzovat klasifikaci žáků.
  • Vést ostatní učitele při realizaci autodiagnostických metod.
Naposledy změněno: pondělí, 27. ledna 2014, 11.57