Design prodejny (store design)
Požiadavky na absolvovanie
DESIGN PRODEJNY (STORE DESIGN)
Originální vzhled prodejny je cesta, jak poskytnout našim zákazníkům interiér, který se díky své osobité atmosféře stává konkurenční výhodou na dnešním náročném trhu.
Základním principem použitým pro vzhled interiéru je snaha vytvořit harmonické a příjemné prostředí. Kombinace barvy a struktury spolu se světly a stíny dodává prodejnám atmosféru klidu a pohody, která podporuje u spotřebitelů rozhodnutí o nákupu. Správné sladění těchto prvků vede ke zvýšení obratu prodeje, k vymezení svých produktů vůči trhu a konkurenčním produktům, k vysílání žádoucích nákupně/prodejních signálů, k definování kultury prodeje svých produktů, ke zvýšení atraktivity, k upoutání pozornosti, k označení produktů, firemní sítě, prodejního místa, k řešení umístění produktů na prodejně, atd.
Typy produktů v store designu
Mohou to být světelná a nesvětelná loga, písmena, boxy, interiérové závěsné systémy, polepy stěn a výkladů, informační a lokalizační systémy, reklamní předměty, stojany, stojánky do regálů, prodejní regály a pulty, totemy, prodejní ostrovy a stánky a další.
In Store design
Pojmem In Store design se nazývá soubor reklamních prostředků používaných uvnitř prodejny, které jsou určeny k ovlivnění nákupního rozhodnutí nakupujících.
POP & POS design
POP (point of purchase) & POS (point of sale) představuje soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje. Slouží pro propagaci určitého výrobku nebo výrobkového sortimentu. Do této skupiny předmětů patří např. stojany, stojánky, displeje, světélka a další.
Outdoor design
Outdoor design přesně vystihuje povahu materiálů – jde o design venkovních reklamních prvků (štíty, výstrče, světelná/nesvětelná reklama, totemy atd.)
Zdroje
http://www.focusmarketing.cz/prostorovy-design
http://www.mbg.cz/navrh-vyvoj-design-prodejen
Originální vzhled prodejny je cesta, jak poskytnout našim zákazníkům interiér, který se díky své osobité atmosféře stává konkurenční výhodou na dnešním náročném trhu.
Základním principem použitým pro vzhled interiéru je snaha vytvořit harmonické a příjemné prostředí. Kombinace barvy a struktury spolu se světly a stíny dodává prodejnám atmosféru klidu a pohody, která podporuje u spotřebitelů rozhodnutí o nákupu. Správné sladění těchto prvků vede ke zvýšení obratu prodeje, k vymezení svých produktů vůči trhu a konkurenčním produktům, k vysílání žádoucích nákupně/prodejních signálů, k definování kultury prodeje svých produktů, ke zvýšení atraktivity, k upoutání pozornosti, k označení produktů, firemní sítě, prodejního místa, k řešení umístění produktů na prodejně, atd.
Typy produktů v store designu
Mohou to být světelná a nesvětelná loga, písmena, boxy, interiérové závěsné systémy, polepy stěn a výkladů, informační a lokalizační systémy, reklamní předměty, stojany, stojánky do regálů, prodejní regály a pulty, totemy, prodejní ostrovy a stánky a další.
In Store design
Pojmem In Store design se nazývá soubor reklamních prostředků používaných uvnitř prodejny, které jsou určeny k ovlivnění nákupního rozhodnutí nakupujících.
POP & POS design
POP (point of purchase) & POS (point of sale) představuje soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje. Slouží pro propagaci určitého výrobku nebo výrobkového sortimentu. Do této skupiny předmětů patří např. stojany, stojánky, displeje, světélka a další.
Outdoor design
Outdoor design přesně vystihuje povahu materiálů – jde o design venkovních reklamních prvků (štíty, výstrče, světelná/nesvětelná reklama, totemy atd.)
Zdroje
http://www.focusmarketing.cz/prostorovy-design
http://www.mbg.cz/navrh-vyvoj-design-prodejen
Posledná zmena: pondelok, 27 januára 2014, 11:57