Přejít k hlavnímu obsahu
TURBO
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
English (United States) (en_us)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Slovenčina (sk)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Titulní stránka
Kurzy
CDV
Kurzy připravené v rámci ESF
EDU-V
Úvod
Slovník pro speciální pedagogy
Zpět
Ambivalentní
významově nebo pocitově nejednoznačný. Vyvolávající kladné i záporné reakce současně; umožňující současný zisk i ztrátu; znemožňující jasnou volbu.
(Hartl, P.; Hartlová, H.: Psychologický slovník; Portál; Praha 2004)
»
Slovník pro speciální pedagogy
◄ Elektronický slovník psychologických pojmů
Přejít na...
Přejít na...
Elektronický slovník psychologických pojmů
Informace o studiu
Studijní plán
Sylaby jednotlivých předmětů
Studijní cíle modulu
Studijní cíle modulu
Test z poradenské psychologie
Studijní cíle modulu
Shrnutí učiva
Test z Genderové role
Studijní cíle modulu
Ukázka studijního textu: HadjMoussová, Z. Diagnostika výchovných problémů a poruch chování
Test z diagnostiky výchovných problémů
Krizová intervence - verze k tisku
Dítě se syndromem CAN - verze k tisku
Případová studie: Žákyně s výukovými obtížemi po nástupu do základní školy
Případová studie: Žák se specifickými poruchami učení
Metodický pokyn ministra školství, mládeže a tělovýchovy k prevenci a řešení šikanování mezi žáky škol a školských zařízení
Studijní cíle modulu
Shrnutí učiva
Test Výchovné problémy adolescentního věku
Studijní text Vágnerová, M. Sociokulturní problémy a odchylky v chování
Test ke studijnímu textu
Informace o studiu ►