Přejít k hlavnímu obsahu
TURBO
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
English (United States) (en_us)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Slovenčina (sk)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (
Přihlášení
)
Titulní stránka
Kurzy
CDV
Kurzy připravené v rámci ESF
EDU-V
Úvod
Slovník pro speciální pedagogy
Zpět
Stereotyp
opakující se, navyklý způsob jednání,
automaticky používaný pohybový, mluvní nebo myšlenkový návyk. Jeho změna je nesnadná, provázená negativními emocemi (parazitní slova, způsob chůze aj.)
(Hartl, P.; Hartlová, H.: Psychologický slovník. Praha: Portál 2004)
»
Slovník pro speciální pedagogy
◄ Elektronický slovník psychologických pojmů
Přejít na...
Přejít na...
Elektronický slovník psychologických pojmů
Informace o studiu
Studijní plán
Sylaby jednotlivých předmětů
Studijní cíle modulu
Studijní cíle modulu
Test z poradenské psychologie
Studijní cíle modulu
Shrnutí učiva
Test z Genderové role
Studijní cíle modulu
Ukázka studijního textu: HadjMoussová, Z. Diagnostika výchovných problémů a poruch chování
Test z diagnostiky výchovných problémů
Krizová intervence - verze k tisku
Dítě se syndromem CAN - verze k tisku
Případová studie: Žákyně s výukovými obtížemi po nástupu do základní školy
Případová studie: Žák se specifickými poruchami učení
Metodický pokyn ministra školství, mládeže a tělovýchovy k prevenci a řešení šikanování mezi žáky škol a školských zařízení
Studijní cíle modulu
Shrnutí učiva
Test Výchovné problémy adolescentního věku
Studijní text Vágnerová, M. Sociokulturní problémy a odchylky v chování
Test ke studijnímu textu
Informace o studiu ►