Procházet slovníkem pomocí tohoto rejstříku

Speciální | A | Á | B | C | Č | D | Ď | E | É | Ě | F | G | H | CH | I | Í | J | K | L | M | N | Ň | O | Ó | P | Q | R | Ř | S | Š | T | Ť | U | Ú | Ů | V | W | X | Y | Ý | Z | Ž | VŠE

C

Chain store organizations = řetězové obchody

Organizace, vlastnící sítě prodejních jednotek, vlastní a provozují dvě nebo více odbytových jednotek, které nabízejí v zásadě stejné zboží, jsou podobně vybaveny, používají stejný provozní systém a postupy a mají centralizované řídící a nákupní funkce.

Charakter dodávek

Dodávky z vlastního nebo cizího velkoobchodu, přímé dodávky, od pěstitelů.

Chauffeur service

Pronájem vozidla i s řidičem. Řidič přijede s vozidlem na sjednané místo. Možno využít např. na svatbu, okružní jízdy či transfery na a z letiště.

Chlazené sklady

Slouží například pro chlazení masa nebo mléčných výrobků, jsou provozně náročnější než suché sklady.

Choice = výběr

Etapa rozhodování o koupi zboží, která následuje poté, co zákazník posoudil, vyhodnotil a porovnal výrobek a vlastnosti určité značky.

Chování kupní

Postoje vedou k jednání. Dnešní postoje vedou k zítřejšímu jednání. Čím silnější nepozitivní postoj, tím vyšší je pravděpodobnost koupě. Pravděpodobnost koupě je funkcí postoje.

Chování spotřebitele

Můžeme ho rozdělit do tří skupin: vnější stimuly, spotřebitelův black box a chování prodejce. Výzkum trhu je proto klíčovým informačním zdrojem.