Studijní cíle
Conditions d’achèvement
Po prostudování by měl být studující schopen dosáhnout následujících cílů:
- Rozlišit subjektivní a objektivní faktory determinující pracovní činnosti pedagogického pracovníka včetně výchovného poradce
- Uvědomit si kontraverzi role učitele a výchovného poradce a dokázat volně definovat, v čem ona rozporuplnost spočívá
- Chápat obsah sociální kompetence výchovného poradce
- Objasnit základní pojmy z etiky a aplikovat je na problematiku výchovného poradenství v duchu Etického kodexu výchovných poradců
- Aplikovat návody k řešení etických dilemat do praxe
- Aplikovat teoreticky osvojené způsoby chování lidí směřujících k seberealizaci do poradenské činnosti
- Orientovat se podrobně v obsahu poradenských služeb ve škole a ve své pracovní náplni
- Zvládnout sestavit plán práce výchovného poradce
- Orientovat se v dokumentaci, kterou je výchovný poradce povinen spravovat
- Zvládnout předcházet syndromu vyhoření, který ohrožuje pracovníky pomáhajících profesí včetně výchovných poradců
Modifié le: lundi 27 janvier 2014, 11:57